In opdracht van beddengigant Swiss Sense heeft LiveWall een unieke merkactivatie ontwikkeld. Deze bestaat uit twee onderdelen: een offline activatie in meerdere meubelboulevards en een online memorygame. Met deze Place.Your.Beds campagne kunnen deelnemers kans maken op een boxspringcheque ter waarde van 2500 euro.
Online memory game
Via de website van Swiss Sense kunnen fans van het merk zichzelf aanmelden voor de memorygame. In dit klassieke spel draai je twee vakjes per keer om. Op deze manier zoek je paartjes van dezelfde Swiss Sense producten bij elkaar. De speler die aan het eind van de dag het snelste alle paartjes bij elkaar heeft gezocht, wint de dagprijs.
Offline slot-machine
Tijdens de drukke weekenden voor kerst staat de Swiss Sense Place.Your.Beds slot machine in verschillende meubelboulevards. Voorbijgangers kunnen zichzelf registreren door hun email adres achter te laten. Hierna krijgen ze 3 keer de mogelijkheid om aan de hendel te trekken. Iedere spin maakt de speler kans om 3 dezelfde plaatjes te verzamelen. Wanneer dit het geval is, kunnen zij de uurprijs of de dagprijs (een boxspringcheque) winnen.
Verantwoordelijk
LiveWall is verantwoordelijk voor de conceptontwikkeling, software development en bouw van de activatie.
Bekijk de bijgevoegde video van de activatie om een impressie te krijgen.