Samen met Spotify heeft LiveWall een campagne ontwikkeld voor de nieuwe urban collectie van IKEA.
SPÄNST
IKEA lanceert in mei 2018 de nieuwe collectie SPÄNST. Binnen de SPÄNST-collectie werkt IKEA samen met de, in LA gevestigde modeontwerper, Chris Stamp en freelance-ontwerper Maja Ganszyniec. Geïnspireerd door street fashion en een actieve levensstijl bevat de SPÄNST-collectie meubels, accessoires en andere producten om je favoriete items thuis uit te stallen en op te bergen.
Spotify campagne
IKEA zette samen met Spotify een totale campagne op in Zweden. In de campagne kun je alle tracks luisteren die perfect aansluiten bij de collectie van IKEA. Daarbij kwam LiveWall tot een nieuwe concept. Op basis van je favoriete producten uit de IKEA-collectie wordt je eigen playlist samengesteld. Zo zal een bank zorgen voor meer relaxte tracks in je playlist, en het skateboard voor street style-nummers. Op basis van de gekozen producten heb je zo een playlist die perfect past bij je smaak. De campagne wordt groots aangekondigd op Spotify.