Spotify

HBO Nordic - Westworld

Naar het overzicht

Disruptive homepage takeover

Ter ere van de release van het tweede seizoen van West World, heeft HBO een grote campagne opgezet. Wij hadden het genoegen om samen met Spotify deze campagne te mogen ontwikkelen.

Disruptive homepage takeover
De campagne is een zogenaamde disruptive HPTO. Daarin worden twee advertentieformaten van Spotify gecombineerd: de HPTO en adpage. Na het klikken op de HPTO kom je op een pagina die erg lijkt op je Spotify omgeving, alleen die omgeving wordt overgenomen door West World. Zo krijg je een totaalbeleving binnen Spotify.

We ontwikkelden de ads, pagina en videomateriaal hiervoor, samen met het concept.

Cases

Sluiten
Je naam
Je dient je naam in te vullen
Email
Je dient een geldig e-emailadres in te vullen
Bedrijfsnaam
Bericht
Je dient een bericht in te vullen

Bedankt voor je bericht 💪

We hebben je bericht ontvangen. We zetten ons schap om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
LiveWall is je digitale bureau. Met een team van content ontwikkelaars, designers, app developers, webdevelopers en webdesigners maken we high end digitale producten.