Er is een steeds groter wordende groep Chinese millennials (personen geboren tussen 1980 en 2000) die de wereld rond reist. In 2018 zou deze groep volgens onderzoekers zelf meer dan tweemaal zoveel geld aan reizen hebben uitgegeven dan het jaar daarvoor. KLM verleidt deze reislustige doelgroep tot het boeken van mooie trips naar Europa met de 'Never Done' campagne en LiveWall mocht de landingspagina hiervoor ontwerpen en ontwikkelen!
Millenials
Uit onderzoek blijkt dat jonge mensen zo veel mogelijk nieuwe ervaringen wilt meemaken tijdens het reizen. De 'Never Done' campagne laat zien dat KLM deze jonge reizigers begrijpt en dat zij daarin de perfecte match zijn.
Campagne
Er zijn voor deze campagne twee bijbehorende type video's door KLM geproduceerd. De eerste wordt verspreid via social media en laat Chinese influencers zien in een documentaire style waar wordt doorwervezen naar de landingspagina. Op deze pagina is in een aparte video te zien dat Chinese millennials unieke ervaringen op KLM-locaties beleven en deze zo van hun 'Never Done' bucketlist kunnen afstrepen.
Call tot action
De speciale actiepagina verwijst vervolgens door naar detailpagina's die te delen zijn op de Chinese social media zoals WeChat, Youku en Weibo. Op deze pagina's is tevens een call to action opgenomen die doorverwijst naar de pagina waarop de vlucht direct te boeken is.