Media

LiveWall denkt graag mee over de wijze waarop de media fan meer betrokken kan worden bij het programma en hoe het contactmoment met de kijker verlengd kan worden binnen een online omgeving.
De mediabranche heeft de laatste jaren een sterke ontwikkeling doorgemaakt. Ook op het gebied van online marketing heeft de media branche flinke stappen voorwaarts gemaakt. Zo leent een online platform binnen de media zich uitstekend voor het presenteren van branded content of het opzetten van een nieuws platform met nieuws en video artikelen.

Er is steeds meer behoefte binnen de media branche om de fans online te binden. Het opzetten van een nieuws platform (met nieuws artikelen en video's) is een veel gebruikte toepassing.

Online media leent zich daarnaast uitstekend voor branded content. Branded content betekent dat merken een specifiek element van een programma of format omarmen om op deze manier een sterke associatie met het media object te creë ren. Denk hierbij aan Gillette Speler van de Week (onderdeel van het RTL programma Voetbal Inside). Een branded content verhouding creë ert een meerwaarde voor meerdere partijen (zowel sponsor als media object).

Bezoekers worden steeds kritischer naar media formats. LiveWall denkt graag mee over de wijze waarop de media fan meer betrokken kan worden bij het programma en hoe het contactmoment met de kijker verlengd kan worden binnen een online omgeving. LiveWall zorgt met een team van creatieve online specialisten voor de ontwikkeling van mobiele apps, Facebook campagnes, web applicaties en social media advertising voor de optimale klantbeleving. Door de ruime ervaring in deze branche, kan LiveWall snel schakelen en samen met de opdrachtgever mooie resultaten behalen.