1,000,000e PresentersWall

Deze week viert PresentersWall haar 1,000,000e stem!
 
In 615 dagen, meer dan 1500 stemmen per dag, hebben we vele evenementen over de hele wereld geïnteractiveerd! Van Londen naar Las Vegas en van Amsterdam naar Sydney; over de hele wereld lijkt het dat mensen het geweldig vinden om hun mening te delen met sprekers. Drie redenen waarom interactie werkt.
 
1. Het is logisch
Het maakt niet uit hoe goed je voorbereid bent; er is altijd een kans dat je publiek minder geïnteresseerd is in je onderwerp; of meer interesse heeft voor een ander onderwerp. In de hedendaagse maatschappij is het mogelijk om alles op afstand te besturen. Het is raar dat dat bij presentaties nog niet het geval is. Maak het dus interactief en kom erachter wat je  publiek daadwerkelijk interesseert. Geef de afstandsbediening van jouw presentatie aan hen en zorg ervoor dat ze alleen informatie krijgen die voor hen belangrijk en relevant is!
 
2. Het verbetert communicatie
Het belangrijkste doel van communicatie (en van presentaties) is de boodschap overbrengen. Door interactief te presenteren activeer je je publiek op een ander manier. De tijd van passieve, saaie presentaties is voorbij. Het is tijd om interactief te worden. Wanneer mensen actief betrokken worden bij je presentatie zullen ze je boodschap beter onthouden.
 
3. Het is leuk
Over de hele wereld zijn mensen het met elkaar eens. Interactie is leuk! Het is leuk om samen een word-cload te maken, of een quiz te doen. Het is leuk om jouw vraag op het scherm te zien verschijnen. En het is leuk om de mening van anderen te zien.
 
Maak je presentatie klaar voor de 21e eeuw. Interactiveer nu en help ons op weg naar onze 10,000,000e stem! Je kunt ons vinden opwww.presenterswall.nl.

 

 

Door: Jerre Maas

Tags:

Alle blog artikelen

The Mom Moment 6 tips voor het inzetten van Social Influencers Word een Pokéteer: Marketingtips voor Pokémon 5 Snapchat Tips voor bedrijven Snapchat in de marketingmix ALLES WAT JE WILT WETEN OVER CAPSLOCK OP CAPSLOCKDAG 10 tips voor jouw Social Video Wat wil Microsoft met LinkedIn Alles op het spel - Gamification bij bedrijven Hacken voor geld of gerechtigheid? Google pakt uit Iedereen verbonden Effectief verkeersongevallen aanpakken Google verandert in Alphabet LiveWall is jarig! De nieuwe GoPro: Nog kleiner, nog lichter, nog actiever! De belangrijkste aankondigingen op E3 2015 Zelfrijdende auto’s van Google op weg naar veilige toekomst De psychologie van Spotify Google werkt aan sneller Android Cases Q1 2015 De toekomst van Big Data The battle of the Livestream apps Youtube 360-graden video-player Spring Forward Apple Keynote Het jubileumjaar van Guus Meeuwis! De toekomst van drones The Power of X Tour Het einde van Google Glass?! De Tech-Parels van Kickstarter Creatieve intelligentie Consumer Electronics Show 2015 The internet of things in 2015 Building your audience with images LiveWall wenst iedereen Prettige Feestdagen! When Will I Be Famous?! Omroep Brabant op bezoek Trend Insights November Winnaar van de BOV-trofee Junior Kamer Hart van Brabant Meer betrokkenheid door Second Screen Meejuichen met de Holland's Got Talent App 1,000,000e PresentersWall Een theatrale verhuizing! Van Nokia 3310 tot iPhone 6 Totale online interactie op Festivals Driejarig bestaan LiveWall Oculus rift: Virtual (to) reality Persoonlijke marketing: marketing als jouw beste vriend? Zo volg je Oranje tijdens het WK in Brazilië LiveWall Research: De succes formule voor een Facebook campagne Maand report: Mei De kracht van de combinatie: Gamification en Online Marketing Facebook's App Links: nieuwe mogelijkheden in mobiele marketing Wees de ster in jouw persoonlijke aftermovie Kickstarter van start in Nederland Facebook op zijn retour? Dacht het niet! Making of the #selfie viral Wat is een connected stadium? Internet voor iedereen, waarheid of utopie? Het belang van creativiteit in marketing communicatie iBeacon, retail-baken voor de toekomst? Timeline management: Facebook en LinkedIn algoritmes Big data: het verwerken van grote hoeveelheden data Kilometervreters bij LiveWall De invloed van beloningen in online campagnes Content marketing is niet zo maar marketing Identificatie, de onbewuste beïnvloeding Het acquisitiebeleid van Google en Facebook Sociale netwerken in 2020: Hyperconnectivity Big data: positief of negatief voor de consument? De business modellen van startups Onmisbaar ingrediënt voor een succesvolle presentatie: Interactie De toekomst van Social Media Een responsive website of een native mobiele applicatie? Branded content: de GTST online activatie case De waarde en het bereik van sociale netwerken: structural holes Super Bowl XLVIII, het WK voor marketeers Social commerce, de sociale omgeving is van invloed op online aankopen User Generated Content, wat is het en wat doet het? Sponsoractivatie: het individu als sponsorobject “Could you all please grab your smartphone and.. turn it on?” Everything happens for a reason SpotifyBox launch party groot succes! InstagramWall, slideshow voor jouw event Mobiele devices veroveren reisbranche Het succes van de hashtag: #RTL7DARTS Jaaroverzicht 2013 De toegevoegde waarde van Facebook applicaties SpotifyBox, de interactieve jukebox tijdens de nieuwjaarsborrel Kerstgroet van LiveWall PresentersWall LiveWall Research: Het voorspellen van Facebook like-gedrag. Leerlingen aan de slag met het echte werk